divendres, 6 de novembre del 2009

Londres 2004



La primera experiència que vaig tenir com a viatger 2.0 va ser arran d'una escapada a Londres, el mes de desembre del 2004. Aquest va ser el primer viatge que em vaig organitzar exclussivament via Internet. Començant per l'obtenció d'informacions diverses i seguint amb la contractació del vol i de l'hotel, tot a través de la Xarxa.

Un dels moments d'aquest viatge també va servir, un parell d'anys més tard, per inaugurar el meu
canal personal a Youtube, on vaig penjant diversos enregistraments tan de viatges com d'altres esdeveniments. Aquí podeu veure un fragment d'una d'aquelles coses que segur que tothom que viatja a Londres aprofita per veure: el tradicional canvi de guàrdia al Palau de Buckingham.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada